Nagy mechanikai terhelhetőségű ipari padló készítése kamion szerelő műhelyben

ipari padlóKunszentmiklósi vállalkozó keresett meg minket azzal, hogy a felújítás alatt lévő kamion szerelő műhelyben ipari padló kialakítását szeretné a takaríthatósága, terhelhetősége és esztétikuma miatt egyaránt. A műgyanta ipari padló egyik legpraktikusabb felhasználási módja olyan helyiségek burkolataként ajánlott, ahol magas mechanikai és/vagy vegyi terhelhetőségű, könnyen takarítható padlóbevonat kialakítása szükséges. Mivel ez egy felújítás/hozzáépítés volt, a beton fogadófelület nagy része már használt, olajos volt. Ennek eltávolítására nagy figyelmet fordítottunk. Gyémántszegmenses csiszológéppel készítettük elő a felületet, amely a felső réteg eltávolításával egy használható betont varázsolt nekünk, mely az ipari padló elengedhetetlen feltétele. Sok helyen, kisebb foltokban sikerült is eltávolítani az olajszennyeződéseket, de a makacsabb foltokhoz vegyszert (Indu-Ölreiniger) is használnunk kellett. Ezek után természetesen a megfelelő alapozót is ki kellett választanunk. Az Indufloor-IB1240 egy speciális olaj- és párazáró epoxigyanta alapozó, mely kimondottan olajjal szennyezett és/vagy nedves betonfelületekre ajánlott. Ez az alapozó, a többivel ellentétben kimondottan jól tapad nedves felületekhez, ezért a megcsiszolt és alaposan összetakarított betont benedvesítettük az anyag felhordása előtt. Másik speciális tulajdonsága, hogy a következő réteg megfelelő tapadása érdekében a friss alapozót meg kell szórni kvarchomokkal. Következő munkanapunkon a meg nem tapadt homokszemcséket eltávolítottuk, mielőtt felvittük a köztes réteget. Ehhez a fedőbevonatot kvarchomokkal töltöttük, majd a felhordása után bőséges kvarchomokkal szórtuk meg. A következő nap ismét takarítással kezdtünk, a meg nem tapadt homokszemcséket összesöpörtük, mielőtt megcsiszoltuk volna  a felületet. Erre azért volt szükség, hogy minél simább felületet kapjunk a fedőréteg felhordásához. Az ipari padló ebben az esetben egy minimális csúszásmentesítést kapott csak, melyet DekorChips szórással oldottuk meg, amit a még friss fedőbevonatra szórtunk. A kamion szerelő műhelyben az ipari padló 4 nap alatt készült el, köszönhetően a hosszan tartó felület-előkészítésnek. Az utolsó réteg felhordását követő hetedik napon lehetett az ipari padlót már teljesen terhelni, az első teherautók ezután érkezhettek a műhelybe.

Ön is hasonló műgyanta bevonatot szeretne? Kérjen ajánlatot




Írj hozzászólást

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*